Tuesday, December 2, 2008

2008..

assalamualaikum..

haish..aku da tak ade idea yg mahu dicurahkan dalam blog ni..hmmmm...baru jer td aku menyinggah ke kalendar yg terletak di dinding dapur rumah aku..tak sangke yer..cpt sgt mase berlalu..skng da bln 12..bln disember..bln terakhir dlm tahun 2008..

tyme nie la terlintas kat fikiran aku apa yg aku da buat dlm thn 2008..tp x semuanya aku igt la..rase ny aku x nk bg mase ni berjalan..aku x nk masuk tahun 2009 lg..aku belum bersedia..banyak bnde yg aku belom capai dan aku inginkan..tahun 2008 banyak bnde yg da berlaku..ade suke,duke,gelak tawa..

nnt,aku akan mencapai umur 20 thn!waaaaaaa!!!!da capai angka 20!!takut ny!!kenape wujud nya angke 20 dlm kamus hidup aku nie??aku tak nak..20 tahun..tahun 2009..hmmm..banyak bende yg aku da fikirkan ni..huhu..

  1. mungkin da boleh kawen?!hmmmm...
  2. mungkin aku makin cantik dr sebelumnya??hmmm..mungkin jugak..
  3. fikiran dan otak pon da makin matang..walaupon tak matang sepenoh nya..tp umur nie la berlakunya proses pematangan..
  4. tahun 2009..da jadi senior kat uitm jb..part 4 la..hahahaha..respect kami yerk wahai junior!!
  5. umur ni la dah kene pandai berdikari sikit..tp still bergantung kat parents lg la..hehehe..
  6. dlm umur 20 thn nie..aku perlukan sedikit kebebasan..kebebasan yg macam mane??hmmm..entahla..
  7. tahun 2009 nie semangat nak belajar kene la makin membuak-buak dan membare..
  8. tahun 2009 ni tak payah la nak fikir pasal pakwe lagi..jd kan apa yang berlaku dalam tahun 2008 sebagai pengajaran yer nur farhah!!lelaki nie semuanya x boleh percaye sgt..
  9. perangai tu kene la berubah sket yer farhah!!buang perangai buruk ko ni..
  10. capai kembali apa yang aku tak dapat dalam tahun 2008 dan buat azam baru untuk 2009..hmmm..

tu jer ler yang mampu aku coretkan untuk tahun 2009 akan datang..mungkin ada lagi tp tak mampu nak keluarkan dari kepale otak ni..da blur plak..tgk detective conan lagi bez..

wassalam..

nf,

depan tv,

0200 [baru lps hujan ni]

No comments: