Thursday, December 11, 2008

Menghitung hari

assalamualaikum..

hai....bile la cuti sem nak habes nih??aku da rase bosan tahap babun nak beranak kembar nih..aku da tak tahan duduk rumah jerk..menggemukkan badan,mencomelkan pipi,membesarkan perot..ish!!!penat la buat sume tuh!!da tak de kje lain nak buat nih!

skang ni,perasaan malas makin membiak dlm diri aku nih..semua yang mak aku suruh buat, aku malas nk buat..lantak la orng nak pandang serong pon..aku akan buat kje ikut mood aku la..kalo aku rajin,aku buat..kalo da malas tuh,tdo je ler!!kan tgh musim hujan nih..sodap la den tido!!mak pon da bising aku duduk rumah makin malas buat kje pulak..hehehehe..

bile la result nak kuar nih??jantung den nak molotop da nih..tak sanggup nak tunggu result lg..6 hari je lagi..sabor yerk..

sebagai mengisi mase lapang aku,aku da menjalankan satu keje amal terhadap bilik aku nih..memandangkan aku tak de bibik yg akan kemaskan bilik aku nih,kene la aku kemas..sambil tuh,boleh mengeratkan hubungan silaturrahim antare aku dan bilik aku nih..habes sumer barang aku kuar kan..bende2 yg tak gune aku buang..meja stdy pon aku buang gak..buku2 skola menengah dlu aku da jual dan ade gak aku bg adek aku..baju2 dlm almari aku susun elok2 dan aku gilap almari tu sampai kilat!!ilang sumer habuk..cadar tilam tukar yg baru..huh!!pnt tp puas!!hahahaha..

wassalam

nf,
0010

No comments: