Thursday, May 13, 2010

~portuguese egg tart~


hmmm..nth kenape entry kali ni aku nak cerite pasal makanan..bile aku da tinggalkan jb, tibe2 aku teringat makanan yg sedap2 kat jb tuh..entahla..bg aku setakat nih aku x jumpa lagi makanan yg dapat puaskan tekak aku nih..kawan2 aku ckp banyak jer makanan yg sedap2 kat jb tuh, tp aku x jumpa lagi..

haaahh..kali ni..aku da gile Portuguese egg tart plak!!perghh!!sedap giler!!!creamy n crunchy!!waaarrgghh!!meleleh air liur nih..terime kasih kepada aini kerane memperkenalkan tart nih..tart ni berbeza dgn tart yg len..selame nih aku mmg x pernah nak minat egg tart..tp portuguese egg tart nih telah berjaya mencurik hati ku..sedapnye..makanan ini jugak la merupakan makanan terakhir yang aku makan kat jb nih..kat kL mane nak carik??kat KL ade ker kedai season??hmmm..mesti aku akan merindui mu~

No comments: