Monday, May 24, 2010

kenape erk??

assalamualaikum..

                   hmmm..kenape erk??kenape??kenape kau nih??kenape ko nih perasan lebih??

hmmm..mungkin tuh hak kau untuk menulis ape yg terlintas di hati kau..

tulis la ape pon..aku x kisah..tp bile cerite kau boleh menimbulkan kemarahan orang lain

boleh menyebabkan orang lain yg membacanye nak muntah..

ape tuh??

kenape erk??

ko sedar tak ape yg kau da buat sebenarnye??

mungkin cerite yg kau tulis tuh tak der kaitan dgn aku..

yeepp..mmg tak ade kaitan ngn aku..

aku rase kalo kau nk tulis ape yg kau rase, sampaikan ko rase kau tuh cantik, hot sgt..

tak payah nk tonjolkan sangat..

tak payah nak memalukan orang tuh..

kelakar la kau nih..ahahaha..biase la..budak baru nak matang..

tak pernah fikir ker ape perasaan dea??

haish..pelik la kamu nih..

sangat tak matang

p/s : sile berfikir dulu sebelum menulis..bukan semua cerite kite boleh cerite untuk bacaan umum..sile sedar yer..



2 comments:

LittleFinger said...

aku link kan blog ko kat dak tu eh.ehehe

marsupilami said...

ahahahaha..budak nih..ak bakar kang :/