Thursday, May 13, 2010

~cool blog~



yeah..cool blog pule..kalo pegi CS, mesti x kan terlepas beli cool blog..

" kak, blended coklat x nak pearl yer.."

itu la yg selalu aku order..sedap..harge RM2.50..kalo letak pearl
rm3.10..aku x suke letak pearl sebab nnt akan mengurangkan kuantiti ais dlm cawan aku tuh..

sebelum balik KL ari tuh, baru la aku dapat tau ade perise yg lagi sedap..ice blended coklat oreo..perrrggghh..sedap giler!!!harge RM3.50..hari tuh, aku tgk cara pembuatannya, orang tuh akan letak 3 ketul biskut oreo dan di blender bersame-same perise coklat ngn ais..sedapnye!!

perhatian!!jgn beli cool blog kat angsana!!cool blog kat sane x sedap!!da la pembuatnye main2!!pas tuh rase teh tarik jer lebih!cair pulak tuh!!x sedap plak tuh..boleh tgh buat keje, bercakap-cakap pulak dea dan buat orang menunggu lama..aku ingat lagi mase first time aku nak beli cool blog kat angsana, orang buat cool blo tuh ckp kat sorang customer nih..

" awak boleh tunggu lame kan?" sambil tuh dea meneruskan perbualan dgn kawan2 dea..aku yang ade kat situ menyirap jer dan rase mcm nak sound jer minah tuh..huh!!malas nak carik pasal..sejak hari tuh, aku x kan beli cool blog kat angsana!

No comments: