Saturday, January 15, 2011

selamat belajar!

assalamualaikum..

alhamdulillah..aku berjaya meneruskan pembelajaran aku di uitm..sekarang da masuk semester 4 tahun pertama..lagi setahun aku akan tamat belajar di peringkat ijazah..tak sabar!

aku tak plan lagi sama ada nak sambung ke peringkat master atau nak kerja..kalo ikutkan hati, nak kerja dulu..memang ade niat nak sambung master..tapi, nanti lah dulu..tunggu da habes semuanya, baru la aku akan fikir sedalam dalamnya..

haaaaa..sekarang aku da berada si semester ke 4..so, tahap pembelajaran tu makin lama makin susah..sekarang bukan masa untuk bermain main, berjimba jimba yer wahai farhah!!fokus!

bila tengok plan of study, mak aiihh..subjek semester 4 nih..sumer nye nak start ngn kod "FIN" dan "ECO" yer..bile terpandang kod yang ade eco tuh la, aku da seram sejuk.."boleh ker tak nih?" tiba-tiba ketakutan datang..

tapi insyaallah aku boleh buat..dengan berkat doa mak, abah, lecturer, rakan2, aku akan buat yang terbaik.. *takuuuttnyyeeee!*



*pecah otak..pecah otak..teeeetttt..teeeetttt..sistem kepala rosak..teeeettt*



nih la 6 subjek yang aku kena pecah otak semester ni

ISLAMIC FINANCE
MALAYSIA DERIVATIVES (FIN)
INVESTMENT ANALYSIS (FIN)
INTERNATIONAL FINANCIAL MANAGEMENT (FIN)
MANAGERIAL ECONOMICS (ECO)
MONETARY ECONOMICS (ECO)



study paah!study!

No comments: