Monday, January 3, 2011

bola lagi!

apsal aku baru nak cerite sekarang pasal bola yang da seminggu menang tuh?

ahahaha..aku tengah kumpul bahan2 nak cerita..supaya aku cerita tak melalut dan berdasarkan fakta yang ada.. :P

*sambung balik dari entry bawah*


bila malaysia da menang dan ada bekalan 3 gol nak bawak pegi indonesia, aku berasa curiga dan was-was.. "boleh ke dorang nih menang??pemain malaysia nih kalau da tempat orang mule la hilang fokus, main bertahan jer.."

banyak cerita, berita yang aku dengar yang pemain malaysia kena kaw2 punye kat indonesia..kene psycho habes..kononnye malaysia tak layak nak menang sebab malaysia menang kerana laser dan pakai bomoh..ahhahaha..entah pa per punye alasan..

nak berlatih pon pemain malaysia berlatih kat tepi hotel..tak dapat nak test padang stadium..memang sangat kejam layanan yang diberikan..lepas tu pulak, ada yang mengejek malaysia kat twitter (aku terbukak hati nak tengok twitter aku sbb aku nak tengok ape yang dorang nak cakap) memang agak mengecewakan dan aku sebagai rakyat malaysia sangat sedih tengok tweet2 dorang tuh..

bayang kan la..11 pemain malaysia nak melawan perang psychology dengan 95000 penyokong indon..ape kejadahnye itu??ahahaha..

tapi aku salute la dengan dorang nih..berjaya melawan dan tabahkan hati kat atas padang..aku dapat bayang kan betapa gementar nye dorang..

moment yang paling best dan menakutkan, bile indonesia dapat sepakan penalti..adeeeeeiiii..da sejuk da tangan aku time tuh..

bile start dea sepak, dan aku dapat tengok keeper malaysia, KHAIRUL FAHMI ( :p) dapat tangkap bola tuh, suare aku yang nyaring tibe2 melantun dengan kuatnya!!!!!!!! *aku rasa aku sorang jer perempuan dalam kawasan rumah aku yang tengok bola dan menjerit..yang lain semuanya laki yang tengok bola* siap tepuk tangan lagi seyh!!ahahaha..

*apek!high five!*

dan aku agak kesian, gusar, gementar, takut dan terasa tak nak tengok perlawanan malam tu sebab gawang malaysia tak habis2 kene serang..dan keeper malaysia memang terbaik la!!

dalam sibuk2 indonesia menyerang tuh, tibe2..eh2?! bile mase pulak bola da ada kat kaki safee??ahahaha..hamek ko!!!rembat kencang tuh!!!!frust jer muke maskus sambil mencampak botol airnye..ahahaha..

last2, malaysia terbolos la jugak 2 gol sebab benteng macam da longgar siket..x per la..ade bekalan yang 'kenyang' kat sana :P patutnye tambah lagi satu..bior nangis berdarah dorang kat sana..mengutuk orang tak agak-agak..


*bersambung*


psssttt: klakar aku bace wall post kat fb yg diantar oleh emir..siap kate dea menjerit bile keeper malaysia dapat tangkap penalti indon..ahahaha..ber'tag' name aku plak tuh..

No comments: