Sunday, December 12, 2010

hooray!!

hooray!!!yeay!!alhamdulillah..tahniah kepada NUR FARHAH BT ALI HUSSIN kerana secara rasminye, telah menjadi pemegang DIPLOMA PENGAJIAN PERNIAGAAN!!

tahniah diucapkan!! :P


owh..gmbr tidak jelas..mngkn mak sy nerves time amek gmbr nih :P


selama 3 thn aku telah berhempas pulas, ini lah hasil yg aku dapat..alhamdulillah..result x seberapa pon..tp aku percaya, rezeki Allah ade kat mana2 jer..mungkin rezeki aku bukan mase diploma, mungkin jugak Allah da tetapkan rezeki aku pada hari2 yang akan datang..

ape pon, untuk degree nih, aku akan berusaha bersungguh sungguh, insyaallah..aku mahukan yg terbaik dr ape yang aku dapat mase diploma dulu..

aku nak ucapkan tahniah kpd rakan-rakan yg telah berjaye mendapat diploma

rakan-rakan first batch uitm johor bahru 2007-2010
rakan-rakan kelas JBD6B1
rakan-rakan B103
rakan-rakan di uitm Malacca city campus (BBAF3E)

tak lupa juge nak ucapkan jutaan terime kasih kpd lecturers yg telah mengajar dr mule smpi akhir..timer kasih semua! (mcm ucapan mng award jerk! :P )

No comments: