Thursday, December 16, 2010

harta karun - part 1

mode:masih dlm proses pembersihan dan penyelongkaran external


selongkar punye selongkar, terjumpalah satu harta karun yang sangat berharga!!


indiana jones!!meh sini tgk harta karun yang aku jumpa!



TADAAAAA!!!

gambar2 kenangan pada zaman mude mudi dulu..weeeee~



aku bersame ummi..time ni kami tgh bersukaneka dgn budak kelas JBD6B1 di Hutan Bandar, Kulai
hahaha..siap bwk kain batik..ish!!panas sangat la time tuh..smpi berubah kaler kulit muke ummi :P



berjimba pula dengan roommate di sunway lagoon!seronok!
psssttt:kenape diriku sangat manis dlm gmbr nih??ahahaha



tatkala menjadi atlet boling mewakili UITM JB di Segamat..kami menang emas tau!
perempuan jer menang..lelaki kalah :P



aksi sewel ketika menyertai bengkel teater..
aku boleh la jadi pelakon teater..da ade basic..tinggal nak diasah lagi..
erma fatima, datin tiara, please contact my manager yer..ahahaha (poyo sungguh!)




bersame ummi dan ratna ketika menjadi ajk untuk xtvt treasure hunt anjuran kelab rekreasi.
seronok dpt kene kan orang.
kami kene bagi orang mkn sos tomato, cili api dan telur mentah.yeaks!
kalo aku, aku sanggup nak mkn cili..tak nak telur mentah!! (terbayang muke dorg mkn telur mentah)


~bersambung~


psssttt: banyak betol gmbr ummi dlm album aku..hahaha

3 comments:

LittleFinger said...

hoi..patot aku tegerak nak bukak blog ko.ngumpat rupenye...hahaha


nape muke aku dulu2 macam kurang manis je.jhahaha

marsupilami said...

ahahahaha..nnt akan byk ag gmbr2 ko yg akn aku publish kat sini..byk sgt!!!ahahaha
nth!!ko?kenape x manis? :P

LittleFinger said...

skrg aku semakin manis kan?hahaha..terima la kenyataan