Wednesday, December 15, 2010

bersihkan!

*sigh*

ape da jadi dgn laptop aku??sejak aku da repair laptop aku 3 bln yg lps, keadaannye makin teruk pulak..


"pakcik..ape yg pakcik da buat dengan laptop saya?saya nak mintak tolong kat pakcik repair dan formatkan laptop saya sahaje..bukannye menjahanamkan laptop saya!!ape yg pakcik da buat dengan laptop saya?saya bayar RM4OO tau!!


RM400 tu bukannye satu nilai yang sikit bagi org miskin mcm saya nih!!mahal tau tak?bile saya nak guna laptop nih selepas di repair, laptop ni jadi makin panas pulak.ape nih pak cik?laptop sy hanye tercabut dekat skrin jer..bukannya rosak dekat mother board..sekarang, laptop saya da jadi makin lembap, makin panas gile sampaikan saya kene sejukkan pakai kipas berdiri tu, dan semua xtvt saya terbantut akibat laptop yang menjadi makin sewel!"


dan sebab itu lah, aku terpakse menggunakan khidmat external hard disk aku utk menyimpan segale folder2 dari laptop..


dan sebab itu jugalah, aku terpakse 'membersihkan' external aku daripada anasir2 yg tidak diperlukan lagi..haaaaaa..aku sayang semuanye..aku tak nak buang lagi!!haaaaaa...


psssttt : tgh pening berfikir mane satu movie and variety show nak kene buang :'( haish!

No comments: