Thursday, November 13, 2008

makan ke melantak??

assalamualaikum...

seronok rasenya final exam dah habis..tak payah nak stay up lagi..tak payah nak menghafal lagi..huh!!!penat buat semua tu..

disebabkan aku dan roomate aku tension, kami semua telah melepaskan geram dengan membuat sesuatu yang diluar kemampuan kami..'xtxt nie berlaku sebelum paper ctu pada waktu petang..

pada mulanya, 'xtvt' ni dicadangkan oleh shakira kerana dia berkenan nak sangat makan roti canai...aku yang tengah tidur waktu tu hanya mampu memasang telinga dan tak mampu nak membuka mulut kerana ngantuk sangat..aku hanya mendengar mereka berborak bila nak pergi makan roti canai tu..tapi naluri aku kuat mengatakan yang aku nak jugak join pergi makan roti canai tue..dengan tenaga yang ada, aku try jugak buka mata dan aku cakap aku nak ikut gak!!

akhirnya, setelah mendapat persetujuan ramai..hanya 6 orang jer yang ikut 'rombongan' ni..x per la..asalkan leh muat 2 teksi...pagi tue kami makan kat plaza larkin..nasi lemak n roti canai kat situ memang sedap..

pagi tu, kami telah order pelbagai makanan iaitu..jeng3...

aku - nasi lemak ayam goreng, roti telur 1 n milo ais n skyjuice
ummi - roti telur 3 keping ngn orange juice
atim - roti canai 2 keping, nasi lemak ayam goreng n orange juice
sha - nasi lemak ayam goreng, roti telur 1 n teh panas
hawa - nasi lemak ayam goreng, roti telur 1 n teh o panas . sky juice
shakira - nasi lemak ayam goreng n murtabak 1 teh o panas

huh!!!tak sangka perempuan bolah makan banyak ni..mase kami tgh makan, memang orang sekeliling pandang serong kat kami..tapi kami tak peduli..makanan perlu dihabiskan..haha!!pakcik yang buat roti canai pon terkejut kami nak makan roti canai dengan banyak sekali..meja makan kami memang penuh dengan pinggan2 yang bergelimpangan..

kami pulang dengan rasa puas hati dan kekenyangan yang teramat sangat..bila dah balik bilik..semuanya terus ambil bantal dan mencari lokasi yang strategik untuk sambung tidur balik..hahaha!!memang teruk betul perangai kami..petang tu terus ambil paper ctu dengan hati yang gembira..hehehe..

kesimpulannya, kalau kepala otak tue dah terasa tension yang teramat sangat, pergilah makan dengan sepuas-puasnya dan terus tidus selepas makan..insyaallah boleh jawab exam nanti..macam yang kami amalkan ni..hehe..

wassalam..

1 comment:

Emma said...

hahaha..
btol gak!!amalan mulie..
patut dijadikn tauladan tuee!!
ekekek =P