Thursday, November 13, 2008

kesibukan hari-hari terakhir exam..

assalamualaikum..
setelah berperang dengan masa dan suasana yang agak sibuk selama 2 minggu lebih..akhirnya aku dapat menjenguk blog aku semula..

sejak akhir-akhir ni, seluruh badan berasa begitu letih kerana aku begitu belajar bersungguh-sungguh untuk final exam ni..huhu..poyo jer..otak pon dah sakit,mata pon dah letih dan kuyu..memang akan nampak sepasang mataku yang agak kuyu ketika ni..cuti sem ni aku hanya perlukan tidur yang cukup tanpa memikirkan tentang pelajaran lagi..hehe..





study pada waktu malam...kesibukan sehari sebelum exam statistics..



ini lah akibatnya study last minute..memang perangai aku macam ni yang suka study last minute..nak study awal2 pon bukannya masuk otak...hehe..




kesibukan pada waktu siang pula..betapa sibuknya mereka study statistics..konon jer tue.. hehe..

hari rabu petang, kami terpaksa study kat 2 tempat kerana keadaan hujan yang amat lebat pada waktu tu..mula2 kat bawah kolej siswi, pastu terpaksa berpindah ke student center..suasana yang aman dan sejuk pada petang tu menyebabkan aku nak tidur dan aku bagaikan terasa tilam dan bantal melambai-lambai ajak aku tidur..seronoknya..tapi aku kene kuatkan iman dan tabahkan hati demi paper statistics ni..

dan hasilnya...alhamdulillah..dapat jawab semua walaupon terdapat careless mistake akibat kecuaian aku sendiri..

wassalam..

No comments: