Wednesday, June 1, 2011

mak aiihh!!peliknye!

assalamualikum..

da lame agaknye aku tak singgah blog..yup!!malas nak menaip..hari ni aku rajin nak menaip sebab aku baru jer balik dari interview sebagai data entry clerk..

haaaaaa..rase nye mahu nangis sebab ade typing test..bukan aku x leh nak menaip langsung..boleh jerk..laju jerk aku taip..tapi, bila kat tempat baru, ape tah lagi tadi pakai komputer baru, so aku rak biasa..dan, tangan aku menggigil ya amat!!!!!aku rase staf kat belakang aku tuh mesti nampak dan mesti dorg nak ngumpat2 aku..ahahahaha..lantak la..

hari tu, da lama da..aku ade baca snewspaper harian metro..dan aku terjumpa satu artikel yang betol2 menarik perhatian aku untuk aku menyelak helaian muka surat seterusnye..ahahaha


credit: harian metro (ahad)
nih la tajuk nye..yer..aku agak tertarik nak bace..ape yang peliknye name budak2 nih??aku pon tengok la sebelah..jeng jeng jeng..



nih name nye..hamek ko!aku tak tahu la macam mane parents dorg panggil anak dea "pilot..pilot!!meh makan!"~"pilot!!!balik mandi!!!"~"inspektor!!buat keje sekolah!!" ahahahaha..memandai jer aku letak dialog sendiri..
nama anak aku plak??
inspektor gadget (betul ke eja nih?) @ detective conan :P
"conan!!siap cepat!!pegi ngaji!"



satu lagi..tak tahu la kalo parents nye da ketandusan idea ke ape..tapi dari ayat atas, nampak nye mereka da bosan dengan name yang wujud kat dunie nih..oleh itu, mucul lah audio science!!
berguling guling jugak la aku gelak..sampai berair mata nih hah!
nama anak aku??
MP3 PLAYER :D
nak panggil ape nnt?? (pecah otak!!)


kesimpulannye, parents dorg memang kreatif giler!harap nye anak2 tuh tak tukar la name mereka sendiri bila da besar..ahahaha

No comments: