Sunday, November 28, 2010

harry potter!!!

assalamualaikum..

hehehehe..sgt gembire kerane berjaye tgk harry potter hingge ke titisan darah terakhir..walopon sambungannye akn ditayangkan NEXT YEAR!, aku da tau endingnye mcm mane..sbb aku ade spoiler yg menemani aku tgk cerite tuh..daus dan awe.. :P

aku x dpt nak menahan rase ingin tahu aku nih..so, secare senyap dan tanpe pengetahuan daus, aku da tanye awe ending cerite nih mcm mane (pd awalnye awe x nak cerite kat aku sbb dea tau aku x suke org yg da tgk movie nih, pas tuh heboh2 kat org len)..yer..sgt tragik dan tragis!!

disebabkan aku da mkn ubat tahan sakit pg tuh, aku rase sgt mengantuk mase tgk harry potter nih..aku x dpt nak menghayati 100%..nth knpe kali nih aku rase cerite nye agk slow sket..ke sbb aku yg mengantuk??nth!!

dan aku rase mau menangis dan menggigil satu bdn smpikan aku terpakse tutup mate bile byk sgt BINATANG YG AKU X SUKE!!! muncul dlm citer tuh..haish!!geram plak aku..letak la biawak ker, monyet ker..kenape binatang tuh jugak jadi pilihan..(sampaikan aku nak eja binatang tuh pon x sanggup)

dan juga, aku termenangis seketika bile ade watak comel dlm citer tuh da mati..huuuuuaaaa..dobby!!!nape ko mati..sedih betol..aku juge rase mau nangis bile slh sorg kembar (kwn harry potter) cedere..aku igtkan dea da nak mati..haaaaaa..suspen tol la!!

skng, kene la tgk tnggu 2011 tuk tau endingnye mcm mane..haish!!x sabar!

No comments: